مجموعه رویداد Yakuza Super Talk Stage برای 29 آوریل

مجموعه رویداد Yakuza Super Talk Stage برای 29 آوریل

استودیو Ryu ga Gotoku و سگا میزبان رویداد جدیدی برای مجموعه Yakuza در 29 آوریل هستند. طبق گفته توجو دوجو، رویداد Yakuza Super Talk Stage  در رویداد Niconico Chokaigi پخش خواهد شد، به این معنی که احتمالاً فقط ژاپنی است. با این وجود، استودیو RGG در مورد «گذشته، حال و آینده» فرنچایز صحبت خواهد کرد.

 

کارگردان Masayoshi Yokoyama که پس از خروج توشیهیرو ناگوشی برای پیوستن به NetEase نیز رئیس جدید استودیو است، اطلاعات جدیدی را به اشتراک خواهد گذاشت. اینکه آیا این یک بازی جدید است یا نه، باید دید. یوکویاما قبلا تایید کرده بود که عنوان بعدی Yakuza در حال توسعه است و چندین سال پس از Yakuza: Like a Dragon اتفاق می‌افتد.

 

اخیراً، او فاش کرد که در کنار Yakuza 8 (نام نهایی هنوز فاش نشده است)، توسعه‌دهنده عناوین «اعلام نشده زیادی» در دست ساخت دارد. "در مقطعی می توانم در مورد مواردی صحبت کنم که فکر می کنم همه شما را شگفت زده خواهد کرد، بنابراین منتظر آن باشید." شاید 29 آوریل بالاخره آن زمان باشد. مشخص نیست که آیا سریال داوری به دلیل اختلافات گزارش شده بین سگا و جانی و همکاران (که دومی آژانس استعدادیابی بازیگر تاکویا کیمورا است) ادامه خواهد داشت یا خیر. در ضمن برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

کلمات کلیدی :

Yakuza

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو مجموعه رویداد Yakuza Super Talk Stage برای 29 آوریل

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/bcf4

خبرنامه بازی ها

گالری